FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

Bestellen?

Je wilt jezelf verwennen met enkele fantastische producten?

Je kunt shoppen door op Go te klikken en vervolgens naar je Shopping Bag te gaan.

In je Shopping Bag kun je nagaan of alles klopt. Klik vervolgens op Checkout.
Er wordt gevraagd dat je een lijst met je gegevens invult, waaronder ook de verzendmethode. Tot slot kies je jouw favoriete betalingsmethode waarmee je wenst af te rekenen.

Van zodra je betaling ontvangen is, krijg je een orderbevestiging in je mailbox. Vergeet niet te kijken in je spam. Eens de bestelling verzonden is, krijg je een verzendbevestiging. In deze mail staat wanneer jouw bestelling wordt geleverd. 

Geen orderbevestiging?

Je hebt het bedrag overgeschreven of het is van je rekening gegaan zonder e-mail in je inbox? Dan kan deze orderbevestiging in je spambox terecht gekomen zijn. Controleer dit eerst. Zit hij daar niet in, dan helpen we je graag. Stuur ons een e-mail met het betalingsbewijs naar info@mayacoba.be

Waar is mijn pakket?

Geduld is een schone zaak, maar natuurlijk wil je weten waar net je pakje is! Volg het track& trace nummer in je verzendbevestiging.

Kortingscode of een giftcard?

Gebruik deze code of giftcard in de Checkout tijdens het afrekenen. Je voert de code in, klikt op toepassen en de korting zal zich automatisch verrekenen. Hou er rekening mee dat een giftcard na aankoop één jaar geldig is, niet in cash om te ruilen is en dat de bestelling dezelfde prijs moet zijn of iets meer.

Bij verdere vragen, neem gerust contact op via info@mayacoba.be.

Productmaat?

Indien een merk anders zou vallen of tailleren, zal dat bij de omschrijving van het artikel te vinden zijn. Wil je meer te weten komen of iets specifiek vragen? Mail ons gerust op info@mayacoba.be

Verzendkosten?

Koop je meer dan 75 euro, dan hoef je je van de verzendingskosten niks aan te trekken. Onder de 75 vragen we 6 euro om de producten te versturen.

Wanneer komt mij pakket toe?

Wij doen onze uiterste best om het pakket zo snel mogelijk aan jouw voordeur te krijgen. Wij streven te leveren in 4 werkdagen.

Sales?

Helaas, we nemen geen solden terug. Bedankt voor het begrip.

Omruilen?

Omruilen kan binnen de 7 dagen na aankoop, enkel in de store zelf. Niet via terugzending.

Openingsuren: 

Maandag: 10:00 – 16:00
Dinsdag: 10:00 – 18:00
Woensdag: 09:00 – 12:00
Donderdag: 10:00 – 18:00
Vrijdag: 10:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 16:00
Zondag: gesloten

Contact

Snellegemsestraat 12, 8210 Zedelgem

+32 496 46 68 70